Tidig vår

Våren är extremt tidig i år, för vi som bor här uppe iallafall. Snön brukar inte börja smälta förän i slutet av April. Man brukar köra skoter vid den här tiden egentligen... men det skadar absolut inte mig att snön försvinner nu. Jag älskar våren, det är så nära sommaren & allt börjar bli grönt. Det är dessutom mycker roligare att fota nu på våren/sommaren än vad det är på vintern. Det kommer fram mer motiv på sommaren helt enkelt!
 
Eller vad tycker ni? :)
 
 
1 Nathalie:

skriven

Härliga bilder!

sv: Allt är jätte bra med mig, hur är det själv? :) kram

2 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

Härliga bilder! Här är det också vår, runt +6 varje dag :)

- Okej ^^ Jag svarar på kommentarer och kollar på film, själv då? :)

3 Sofia:

skriven

härliga bilder :D

4 Nathalie:

skriven

sv: Härligt! Jag ska alldeles strax plugga, sj? :) kram

5 Sanna Widman :

skriven

Svar:
Har kollat på serie och ska snart sova :)

Kommentera här: