Lång sovmorgon

Håde mamma & Jonte har varit sjuka hela den här veckan & jag som trodde att jag skulle klara mig, men nej, i förrgår slog det ut & hade jätteont i halsen. Nu nyser jag ungefär varannan minut haha, får hoppas det blir bättre inom kort!
 
Idag har jag en lång sovmorgon, börjar inte förän 10 över 11 & då är det lite slöjd, ett prov & kanskekanske svenska sen slutar jag, jätteskönt! ska ta & plugga lite innan jag går så jag inte är helt omedveten om vad provet handlar om, hehe :)
1 Linnea:

skriven

Gott :).

Jag har jobbat hela dagen... Nu sitter jag på min uteplats och njuter av solen, blir inte bättre <3

2 Flisan:

skriven

Sv: vad bra :)
Allt bra idag? :)

3 Mirjam Wallmark:

skriven

Åh vad gott det där såg ut! :) kramar

4 Olivia Magnusson:

skriven

åh krya men gud va gott de ser ut :D

sv: åh tack :D
kramis♥

5 linda:

skriven

nja typ om en månad:D?

6 J o j z y ♛:

skriven

NOMNOM!

SV: Tack! Joo allt är bara bra, självdå? :D

7 Linda:

skriven

grymt <3 om de tar mer än 1 månad så e det okej :)

Kommentera här: