Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ingenting jag kan komma på iallafall, haha.
 
Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit grymt på en massa sätt men också dåligt pga vissa saker.
 
Blev du kär i år?
Ja
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
15 augusti & 7 juli
 
Vad är din största framgång 2013?
Haha jag vet inte, kan inte komma på något just nu iallafall.
 
 
Bästa köpet?
Shit, ehm, har inte köpt något speciellt i år så..
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Under tiden vi var i USA.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jonte.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Underbar & love game.
 
Vem har du umgåtts med mest?
Mina närmsta vänner & Jonte.
 
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja, jag har ett.
 
Vart reste du under 2013?
USA
 
Är det något du saknar år 2013 & vill ha 2014?
Bra liv.
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag bakade bullar & umgicks med Wilma.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja säkert, jag kommer inte på någonting just nu bara.
 
 
Vem saknade du?
Tilda & farfar.
 
De bästa nya människorna du träffade?
Ehm, Jonte, Kim, Natte, Linn typ.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Umgås bara med dom som får mig att må bra, ta vara på livet & lev det som jag själv vill!
1 Hanna Andersson:

skriven

Sv: Vad roligt! Ikväll ska jag på middag med släkten:) själv?
Kram

2 Jasmine:

skriven

Gillar bilden på blomman, super fin!

Kommentera här: