Memories 2014

Har funderat rätt länge på att göra en sån här "memorieburk" men har aldrig hittat en lämplig burk. Men för några dagar sen hittade jag en lagom stor & satte mig & gjorde en. Tycker den blev helt okej, det enda som jag är missnöjd över är texten som jag skrev i en massa stress, men det duger. Kommer bli kul att läsa alla lappar sen när 2014 är över! har ni gjort en sån här någon gång? :)
1 Linda:

skriven

jag gör också en sån

2 Ebba ♥:

skriven

Åh vilken kul idé!

Sv: Vad roligt! Min dag har varit jättebra, hur har din dag varit? :) Kram ♥

3 Olivia Magnusson:

skriven

Gjorde en sån om 2013 skiiit kul att läsa igenom sen :D

sv: hihi åh tack :D
jag har haft en toppen dag,själv?:D
kramis ♥

4 Olivia Magnusson:

skriven

sv haha jaa :D

Imorgon ska jag plugga, kanske fotografera och sedan ta de lugnt,själv?:D
kramis♥

5 Ebba ♥:

skriven

Sv: Kanske, det skulle vara roligt i alla fall!

I morgon så ska jag spela fotbollscup, vad ska du hitta på i morgon? Kram ♥

Kommentera här: