En snövit hund

När jag kom hem gick jag ut för att fota lite. Dock var det ingen bild som jag blev särksilt nöjd över, men det får duga!
 
Idag kommer jag ha fullt upp med att packa till flytten och sen har jag en läxa jag måste skriva klart. Bara jag gör allt direkt och inte skjuter på det kommer jag ha hela kvällen fri ändå! :) Nu ska jag fika lite innan jag börjar packa, kram!
1 aina [fotoblogg]:

skriven

Fina bilder :)

2 Clara:

skriven

sv: härligt att höra!!

Vilka fina bilder! Ha en fortsatt bra dag, kram! ♥

3 Fotograf Maria Carlsson:

skriven

Jättefina bilder på en jätevacker hund!

4 veronica eriksson:

skriven

Jättefin hund verkligen, super fina bilder :) Kram

5 Ronja:

skriven

Åh, superfin <3

6 ida foto. ♛:

skriven

åh så söt!

7 frida:

skriven

Naaw vilken sötnos! :)

Kommentera här: