0 7 . 0 1 . 1 4

Sista dagen av jullovet idag, känns tungt att börja om & är inte ett dugg taggad på nationella, men det ska nog gå bra. Idag var jag på stan med Kim, vi pratade en hel del & lite senare träffade vi en massa annat folk vi pratade med. Var väldigt längesen jag umgicks med honom så det var kul :)
 
Imorgon kommer Jonte hit & sover en natt. Saknar honom så mycket, även om vi träffades igår haha.. nu ska jag se ett avsnitt av pll sen ska jag försöka sova & hoppas på att jag inte försover mig imorgon. :) kram!
 
 
 
1 OLIVIA:

skriven

Finis!

sv: åh tack :D
Jag har haft en bra dag änsålänge,dudå?:D
kramis♥

2 Lotta:

skriven

Sv: Just nu är jag på säsong 7 men jag har redan sett alla oth avsnitt, kollar på dom igen :)) Underbar serie! =)

och jag har haft en riktigt bra dag än så länge, :) Själv då? =) Kram!

3 Ebba ♥:

skriven

Åh vad fin bild!

Sv: Allt är bara bra med mig, hur är det själv finis? Kram ♥

4 V I L M A L A ♔:

skriven

Nationella kommer säkert gå super finis! Kram ♥

5 Carmela:

skriven

så fin du är! kram :)

6 aina [fotoblogg]:

skriven

Fin du är!

7 Linn Ahlex:

skriven

sv: skönt, det är bra med mig, själv? <3

Kommentera här: