USA: dag 1

Tänkte nu börja visa bilder & skriva lite om resan i somras då jag var i USA med familjen. Jag är rätt sen med att dom här inläggen, men bättre sent än aldrig, eller hur?;)
 
Vi började iallafall våra tre veckor i Memphis & dit åkte vi den 7 juli.
 
 
När vi äntligen landat i Memphis packade vi upp & tog sen ett dopp i poolen. Efter det åt vi himla god mat & vilade ett tag & badade ännu mer. Var rätt coolt att poolen var format som ett hjärta. :')
 
 
Efter det spenderade vi kvällen uppe på hotellrummen & tog det lugnt. Vi var rätt trötta efter 13 timmars flyg så det passade bra att bara ligga & kolla på tv.
 
 
 
Det blev inte det längsta & bästa inlägget men första dagen gjorde vi inte särskilt mycket, hände mycket mer roligheter dag två som jag kommer skriva om inom kort! :)
 
 
 
 
 
1 aina [fotoblogg]:

skriven

Åh vill också åka till USA!

2 Olivia Magnusson:

skriven

Åh usa är såå underbart :D

sv: jag mår super,själv?:D
kramis♥

3 angelica:

skriven

Åh vill också få chansen att åka till USA :)

4 Josefine Anerland:

skriven

Åh vill också dit!

5 Amanda Jönsson:

skriven

Fina bilder!
SV: Åh tack :)

6 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Härliga bilder :)

7 Hannah Gerdemark:

skriven

Sv; Jag har precis varit i skolan och har hål i tre timmar så ska inte göra så mycket. Dudå? :)

8 angelica:

skriven

sv: njaa sådär, själv? :)

9 Emma:

skriven

Vad härligt ni ser ut att ha haft det! :)
Svar: Tack så mycket fina du! :) Bortsett från ett brutet nyckelben är allt bara bra med mig! Hur är det själv? :)
Kram

10 Hannah Gerdemark:

skriven

Sv; Så mysigt, jag ska försöka plugga och hinna med att övningsköra! Dudå? :)

11 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Jag vill också åka till USA!

Kommentera här: