bäst dag♥

Har nog haft världens bästa dag igår alltså (tisdag). Jag var på stan med Linne & Jonas på dagen & sen körde jag & Jonas till Bureå & va med Jalle. Vi åkte & badade, träffade några andra & lite sånt där. Sen tog vi bilen till varuträsk & var med Liv & badade ännu mer. Så grym dag♥

Imorgon ska jag fixa lite med tvätten & sen gulla lite på mamma så att jag får fara på stads imorgon med Linnea & Amanda. Måste även träffa Jonas en snabbis!
1 Malin:

skriven

sv; Inte mycket, kom nyss hem från min mormor och ikväll blire till å jobba lite! Själv? :)

2 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Fin!

SVAR: Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

3 vvvviktoria:

skriven

sv; Härligt o höra! Jag ska se Pretty Little Liars, själv? :)

4 Frida A.:

skriven

allt bra? :=

5 vvvviktoria:

skriven

sv; Ja det hade jag väl, själv då? :)

6 Denise Wallin:

skriven

Fin du är! :D

7 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Lät som en bra dag :)

SVAR: Jag har precis vaknat och sitter och svarar på lite kommentarer, vad gör du? :)

8 vvvviktoria:

skriven

sv; Ska gå ut o powerwalka en lång runda :) Själv?

Kommentera här: