28 februari

 Gick ut och tog lite frisk luft. Det var härligt att komma ut en stund då jag satt inne hela dagen igår. Dock är det kallare idag än vad det var igår, det blåser idag också. Jag är iallafall mycket piggare idag än vad jag var igår, dessutom mår jag inte lite dåligt. Imorgon blir det skola och sen har vi sportlov!:D Så himla skönt det ska bli. Nu ska jag gå och plocka ur tvättmaskinen sen kolla på oth, kram!
1 amanda:

skriven

sv: är med en kompis, själv :)

2 sanna:

skriven

sv: har precis kommit hem från skolan, dudå? :)

3 christella miefa:

skriven

Hej fin blogg, och riktigt fin design! Allt bra med dig? Kram :) ps: Tjusiga bilder du har :)

4 christella:

skriven

sv: Jo de bra med mig också :)

5 christella:

skriven

sV: Inte så mycket funderar på att ta och kolla på film :)Sj då?
Kram

6 Linnéa:

skriven

Skönt o höra att du mår bättre idag <3
Jodå, det är bara bra med mig :) Snart helg o allt med *hihi*

7 Elin Eriksson Pauna:

skriven

sv; tack så mycket! Jag är med en kompis just nu, själv då? :) KRAM

8 Mathilda Nilsson:

skriven

Fin bild..

ikväll ska jag nog bara ta det lugnt

9 Jonna:

skriven

Sv: Allt är prima, självdå? :) kramis

10 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

vi får också lov imorgon :') <3

11 sanna:

skriven

sv: jag tror de blir gymmet, själv? :)

12 sanna:

skriven

sv: skönt de också! ja de har den, själv? :D

13 Jonna:

skriven

Sv: Gött att höra!! Svarar på lite kommentarer, själv? :) xoxo

14 Alice:

skriven

Hej allt bra? Gör du bloglovin-byte? Hör av dig :)
Fin blogg föresten! ;)

15 Celine:

skriven

- Jo det är super! Hur är det med dig då? :)

16 Alice:

skriven

Sv: Det är toppen med mig! Jag avföljer ingen! :) Du kan väl säga till när du följer mig så följer jag dig :)
Kram

17 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- verkligen! ska du göra nått speciellt på lovet? :D <3

18 Elin:

skriven

Sv: Varsegod<3 Allt bra idag? :) Kram

19 Madeleine - I always do it my way!♥:

skriven

Sv; Ja det hade jag! :)

Hoppas du har en fin torsdag! :d

20 vvvviktoria:

skriven

sv; Allt är toppen! Hur är det själv? :) kram

21 Elin:

skriven

Sv: Härligt, jo det är bara bra! :) Vad har du gjort idag då? :)

22 Josefin:

skriven

JAg gör min sista dag på sportlovet imorgon :(

23 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

sv; mm, tack :) vad händer idag?

24 Sarah Persson:

skriven

Ja det har jag verkligen, du? :)

25 MATHILDA:

skriven

tack :)

Vad gör du? :)

26 amanda:

skriven

sv: jag ska på hockey :) själv?

27 Alice:

skriven

Sv: Tack! Jag blev din 138 följare :) Är allt bra?

28 CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

skriven

sv; jag har varit i skolan och i stan :)

29 Alice:

skriven

Sv: det är toppen med mig! Planer för helgen? :)

30 Areyanna:

skriven

Hej! Härlig bild! Skönt att du mår bättre=) Bloglovinbyte? kram!

31 Filippa:

skriven

- Ja tack allt är jättebra! :) Vad fotar du med för kamera? :)

32 Moa:

skriven

sv. okej!roooligt!♥
ikväll så ska jag nog bara mysa, självdå?;*<3
KRAMIS

33 Sanna:

skriven

Fin bild :)
SVAR;:
Idag är det bra, sjd? :)

34 MATHILDA:

skriven

jag dricker smoothie :)

35 ♦ ELLI ♦:

skriven

Fin blogg!

36 Sanna:

skriven

SVAR:
Jag svarar på lite kommentarer :) du då?

37 Alexis:

skriven

SV: allt är bara bra här, hur är det själv ? :)

38 tessan:

skriven

Sv: Varsegod, det är bara bra med mig. Hur är det själv? :)

39 Josefin:

skriven

sv. Jag har mest tagit det lugnt, tränat och umgåtts med vänner - så ett lov ska vara!

40 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- kul! jag ska till Åre med pappa och lillasyster och vara i husvagnen och hitta på massa där.. Sen kanske jag drar till Sundsvall också, till max :') <3

41 Rebecka:

skriven

OMG vilken Amazing blogg! checka in min blogg för lite tips om bättre blogg! puss

42 Natalie:

skriven

Jaha okej, tack detsamma! :)

43 Celine:

skriven

- Inget speciellt, svarar på kommentarer :) Du?

44 Elin:

skriven

Sv: okej vad härligt, har vart i skolan och sen handlat lite nya kläder! vad gör du för nåt kul? :)

45 Maya Parnevik-Muth:

skriven

Hej! Titta gärna in på min blogg;) Det skulle vara kul om du också slängde in en kommentar när du ändå är där! Hoppas att du gillar den och stannar kvar! Jag sattsar verkligen och strävar mot toppen varje dag;)
www.parnevikmaya.blogg.se

46 MATHILDA:

skriven

tack! :)

47 sanna:

skriven

sv: jag ska gå i skola, sen efter ska jag till stan och pierca naveln!!! sen ska jag på 50-års fest, själv? :)

48 Alice:

skriven

Sv: Jag ska nog bara ta det lugnt och träna :) Haft en bra dag? :)
Kram

49 Alice:

skriven

Sv: Helt okej, en helt vanlig torsdag! :)

50 Liinn ♥:

skriven

Vilken fin bild! :D Vad använder du för kamera? ^¨

51 † iris:

skriven

Super fin blogg!

52 sanna:

skriven

sv: gör de dåå :D

53 Elin:

skriven

Sv: Okej, vad åt du för nåt gott? :) Jag svarar på kommentarer jag också :)

54 sanna:

skriven

sv: jaha de sög ju.. du får tjata!

55 Elin:

skriven

Sv: Åh vad gott! :) Brukar du äta varma mackor ofta? :)

56 Alexis:

skriven

SV: chillar med reggae ;) dudå?

57 benedit ♥:

skriven

fin bild! :D

sv; härligt, min vecka var också bra :)<3 vad gör du?
kram

58 Elin:

skriven

Sv: Okej, ja ibland :) Vad brukar du ha på dina varma mackor? :)

59 Liinn ♥:

skriven

Sv; jag använder mig utav en kamera som heter "fujifilm finepix hs20exr" eller så använder jag mig utav en likadan kamera som du ^^

60 Sara:

skriven

sv: Jodå! :)

61 Alexis:

skriven

SV: skola och massor med träning.. själv ?

62 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- hihi jaa det ska jag! :D <3

63 Liinn ♥:

skriven

Sv; jaha, vad ska du köpa för kamera då? :D

64 Alexis:

skriven

SV: sova tidigt, dudå?

65 Liinn ♥:

skriven

Sv; Vad kul :D

66 Liinn ♥:

skriven

Sv; jag älskar att fota droppar (fast har inte gjort det på jättelänge), sen älskar jag att fota natur, helst makro bilder ^^ Sen är det kul med landskap också. Gillar att fota det mesta ^^
Vad gillar du att fota? ^^ Och vad har du gör objektiv? :)

67 Jossan:

skriven

Hoppas du har haft en bra dag! :)

68 Elin:

skriven

Sv: Okej, ja samma här, har ost och skinka på mina hehe ;) Vad händer nu ikväll då? :)

69 Elin:

skriven

Sv: Okej haha, jag ska duscha och sen kolla på tv tror jag :) Händer imorgon då? :)

70 Natalie:

skriven

Så lite så! :)

71 Malva Nyström:

skriven

- det är bara bra, själv? (:

72 Moa:

skriven

sv. okej, det lät ju bra det!;*<3
KRAM

73 Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†:

skriven

- fin bild! :D allt bra idag?

74 sanna:

skriven

sv: de är skit snyggt, men skulle inte vilja ha de själv ;) ärren blir skiit fula, fast de blir de ju på navel a men :P

75 Liinn ♥:

skriven

Sv; ja, jag har hört att det ska vara rätt så bra :D Ska kolla runt lite på nätet och se vad jag hittar ;)

76 Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†:

skriven

sv: allt är fint med mig! :)

77 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- nej ;) <3

78 sanna:

skriven

sv; haha ja sant de, men jag skulle inte vilja gå med en höftpiercing eller navel då jag är 50 år haha ;)

79 Linda:

skriven

Vad bra. Det är inget vidare jag har varit väldigt deppig sen förra tisdagen för jag har inga pengar alls och jag kan inte betala räkningarna me jag tar en dag i taget och kämpar på varje dag

80 Elin:

skriven

Sv: Okej vad kul, skola och sen filmkväll hos en kompis :) Ska ni göra nåt kul? :)

Kommentera här: