Prison break

Idag efter skolan gick jag ner till stan & fixade lite saker & mötte sen upp Jonte. Vi kollade runt på lite julklappar & var med några andra ett tag & lite sånt där. När vi kom hem kollade vi på Prison break & det har vi gjort tills nu. Tänkte bara uppdatera lite innan vi fortsätter se.
 
Annars har dagen flytit på bra, inget speciellt har hänt. Den här veckan har varit rätt lugn, inget prov utom 2 oförberedda hör & läsförståelse på engelskan. :)
1 Hannah Gerdemark:

skriven

gosiga!

jag har träffat pojken, varit i skolan och även pluggat litegranna! :)

2 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

skriven

Sv: Mysigt, har ni vart tillammans länge? :)
dagen har vart bra även fast jag inte gjort något speciellt, du då? :)

3 Anonym:

skriven

sv Min dag blir förhoppningsvis bra :) vad ska du göra?

4 MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!:

skriven

mysig bild

5 Lotta:

skriven

Sv: Tack så jättemycket & detsamma! :) det är bara bra med mig idag, hur är det själv? =) Kram!

6 julia:

skriven

åh prisonbreak var länge sen :D

7 Olivia Magnusson:

skriven

Så söta :D

sv: hihitack, jag mår prima,själv?:D
kramis♥

8 Johanna - A dream as a model ♥:

skriven

söta :)

9 Olivia Magnusson:

skriven

sv: jag hade tänkt plugga,men har dock inte börjat ännu..haha :D Själv?:D
kramis♥

10 Ericaandersson:

skriven

Svar: jodå det är underbart, är på hotellet i london efter en lång dag på oxford street:)

11 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Söta ni är:)

12 Milina Salihodzic:

skriven

Fina!

13 Mathilda:

skriven

Super fin blogg! :D

14 Clara:

skriven

Härlig blogg! Allt bra? :)

15 Camilla Nordström:

skriven

Hoppas du får en fin andra advent ^^
Ska du fira den på något speciellt sett?
Kram

16 noraa öhlin:

skriven

lätt finaste paret i skellefteå!<3

Svar: aw tack älskling♥
Josefine Arvehall

Kommentera här: