Nya nagellack

Idag var jag & mamma på affären & där köpte jag bl.a två nya nagellack. Fick bli något juligt den här gången hehe. Ikväll har jag varit med Johanna. Vi har pratat en massa & lyssnat på musik & lite sånt. Var riktigt längesen vi hittade på någonting, innan sommarlovet tror jag till & med. Så det var kul!
 
Börjar känna mig förkyld så nu ska jag käka ipren & dricka en massa vatten & sen ska jag krypa ner i sängen & försöka sova lite. Jag tror dessutom att det är sista vanliga skoldagen imorgon så det blir bra! :)
1 Caroline Henriksson:

skriven

sv: okej fy halka är nästan värre! Då gör man ju verkligen illa sig om man ramlar :/

2 Amanda Jönsson:

skriven

Fina nagellack!

SV: jodå det är bra, själv? :)

3 Linn Ahlex:

skriven

sv: men erkänn :')
det är bra med mig, själv hjärtat?<3

4 Amanda Jönsson:

skriven

SV: Just nu svarar jag på kommentarer, ska snart skriva ett inlägg. durrå? :)

5 Olivia Magnusson:

skriven

Så fina!

sv: ikväll har jag gymmat och tränat fotboll,själv?:D
kramis♥

Kommentera här: