Julaftonsmorgon

Kan ju börja med att säga god jul på er alla! hoppas att ni får en superbra julafton :)
 
Var ut en sväng & tog lite kort. Tänkte först ta kort på fåglarna som satt & åt men dom flög där i från direkt jag kom & det är kallt så orkade inte vänta på att dom skulle komma tillbaka, haha.. Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag börja göra mig klar för dagen, kram!♥
1 Amanda Jönsson:

skriven

SV: Jupp jag ska fira ju här :) Jodå min dag har varit bra :) Din?

2 Hanna:

skriven

Ja det är jätte bra ! Hur firar du din julafton?:)
Kram

3 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Just nu är jag hos min mormor & morfar & vi har precis kollat på kalle anka, själv? :)

God jul, & tack detsamma!!
Kram

4 bella:

skriven

fin bild, finns det snö hos dig? :)

God jul, hoppas du haft en fin dag :)
kram <3

5 Berta K:

skriven

Hoppas du hade en jättebra julafton :) Kram!

6 Olivia - Julkalender :

skriven

God juul!

sv: jag håller på att fixa lite saker,själv?:D
kramis♥

7 SARA :

skriven

Fin bild! :)

svar: Inte så mycket. Svarar på lite kommentarer just nu. du då? :)

8 SARA :

skriven

Fin bild! :)

svar: Inte så mycket. Svarar på lite kommentarer just nu. du då? :)

9 Linn Ahlex:

skriven

sv: det vet jag <3<3
haha det måste jag också göra nu kom jag på... ;) de är bra med mig idag hur är det själv? <3

10 Ebba ♥:

skriven

Jättefin bild! Hoppas du hade en bra jul ♥

Kommentera här: