Första advent

Första advent idag & julen är verkligen inte långt bort nu. Börjar dock känna mig lite stressad för att jag inte har några pengar & har inte ens börjat köpa julklappar. Får åka in till stan i veckan & kika runt lite. :)
 
Har varit med Jonte hela veckan därför ingen bloggning. Somsagt så kommer uppdateringen bli bättre nu framöver & jag ska försöka göra minst två inlägg per dag. Nu har jag dessutom hittat min kameraväska där min laddare har varit så nu har jag en kamera igen också, haha :)
1 Emma:

skriven

Svar: Ganska klumpigt jag vet... Men snubblade på mattan i mitt rum och lyckades landa på axeln...
Inte så mycket, ska packa lite för imorgon och sen kommer resten av kvällen bara vara lugn, ska försöka ta mig till skolan imorgon trots smärtorna så då kan jag nog behöva vila lite :) Vad gör du själv? :)

2 MAALIINHS.se ♥:

skriven

*svar:* Varsågod! Jo men det är bara bra, själv då? :)

3 angelica:

skriven

Har inte heller börjat.. haha ;)

kika gärna in på min julkalender på bloggen :)

4 MAALIINHS.se ♥:

skriven

*svar:* Det är säkert en bugg men det är fortfarande irriterande -.-

Okej, ne jag gör inte så mkt, själv då? :)

5 Emma:

skriven

Svar: Ja det hoppas jag också! :) Vad härligt, sån tid kan man också behöva ibland! Ja, annars har jag haft en väldigt lugn och skön helg! :)
Kram

6 MAALIINHS.se ♥:

skriven

*svar:* Ja det gör det verkligen :S

Okej, jo den har varit okej, din helg då? :)

7 MAALIINHS.se ♥:

skriven

*svar:* Idag ska jag fixa lite olika saker osv. själv då?

8 Anonym:

skriven

sv Det är helt okej :) sJ?

9 MOAA:

skriven

STARTAR VECKANS BLOGG KLOCKAN HALV TRE ! Va gärna med. kramar ha en bra dag!

10 PINKPIERCING ♥:

skriven

*svar:* Okej, jo det är bra, själv då?

11 angelica:

skriven

sv: hahha drar mig inför att köpa julklappar för alla pengar ryker typ.. ;)

12 MAALIINHS.se ♥:

skriven

*svar:* Jag sitter och käkar pizza och kollar på Dessertmästarna, du då? :)

Kommentera här: