Jag älskar dig



Sitter och pratar med Maja nu. Ikväll ska jag inte göra någonting alls. Bara fixa en sak i mitt rum typ. Har även funderat ut ett nytt inlägg till er. Förhoppningsvis blir det tre stycken inlägg till idag! Vi får se vad jag hinner med:)
1 ~MOA~:

skriven

Sv:

hehe! :D♥

haft en bra dag ?^^

2 Therese- Weareyoungg.blogg.se:

skriven

sv: tackk!:)

va har hänt idag?

3 Kitiwara & Ying:

skriven

Haft en bra start på veckan? (:



Vinnarna av veckans blogg är uppe nu http://twoasiians.blogg.se/2012/may/vinnarna-ny-omgang-1.html (: Om du inte vann får du jätte gärna vara med igen :D

Kram

4 Isacs Mamma:

skriven

Tack så mycket :) Allt är bara fint här:)



Haft en fin dag?

kram!

5 Aida:

skriven

Sv: Lagt till dig med nu, blev nr 100 :)



Japp, det är bra! :)

6 ▲ L I N D A:

skriven

sv: okej :) händer senare?

7 Dalia:

skriven

hej hej! nu så har jag börjat med veckans blogg på bloggen! kika in och anmäll dig, jag drar ut 4 finalister! finalisterna blir uppe på bloggen senare under veckan! puss puss.

Följ mig gärna på bloglovin jag följer alltid tillbaka ;)

8 felicia - fotokobran:

skriven

sv; tack! :)

Vad har du gjort idag? :)

9 FREDRIKA PERSSON:

skriven

Ha en bra kväll! :)

10 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Sv Ah, okej... Haha nejdå, man kan ju titta på program utan att vara intresserad av det som sker på samma sätt. Kan ju va kul o titta på ändå :)

11 Sandra:

skriven

Vilken fin hund :) Har en blandis hemma hos mamma.

12 felicia - fotokobran:

skriven

sv; samma :p

hur mår du då? :)

13 ~MOA~:

skriven

Sv: härligt! sama :P

14 LouiseSamuelsson:

skriven

Va med i dagensblogg! :)

15 Sandra:

skriven

Sv; han heter Izor och är en blandning emellan schäfer och collie. :)

16 jwc:

skriven

sv; inte mycket. :)

händer imorgon?

17 Karro:

skriven

Sv: jodå! vad händer imorgon? :)

18 Anna:

skriven

Vad söt! :D



sv: Kramar :)

19 felicia - fotokobran:

skriven

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

Kommentera här: