Öga

Nikon D3100
 
Asså förlåt för att jag bara lägger in en massa bilder men det är lite svårt att skriva någonting då det är ett tidsinställt inlägg. Jag är iallafall just nu i stugan med trevligt folk. Vet dock inte när jag kommer hem igen, förmodligen innan ridlägret börjar om. Tar nog ett litet sommarlov från bloggen tills jag kommer hem. Ha det super allihopa!
 
Kram på er♥
1 jennifer:

skriven

fint öga är det ditt?

2 jennifer:

skriven

fint öga är det ditt?

3 ramina:

skriven

saknar dig min lilla fis♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4 Malva:

skriven

Hej, var gärna med och tävla om valfri produkt från idiwa.se i min tävling! :) Kolla gärna in och se om det är något för dig, allt du behöver göra är att skicka in din bästa sommarbild till [email protected]


Förlåt om du inte gillar den här typen av kommentarer. Ber om ursäkt, isf!

5 ▲SandraKarlsson:

skriven

svar: tack så mycket! :'D allt bra med dig idag? :)

6 Johanna [foto]:

skriven

Fin bild! :)

Kommentera här: