Sister♥

Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&redigering: Jag   Modell: Jag och Johanna
 
Har haft en underbar dag idag. Skoldagen var väldigt bra. Vi fick igen våra svenskaprov, jag fick ett D och det är det sämsta jag fått på ett svenskaprov men då kan jag meddela att det även är det svåraste provet jag gjort hittills i svenska, aja, godkänd iallafall:) efter skolan var jag med tjejerna från klassen på stan sen träffade jag finaste Sandra & sen Simon.
Ikväll cyklade jag & Johanna ner till älven och käkade mjukglass & tog lite bilder. Ni kommer få mer sen men nu ska jag krypa ihop & sova. Åker till pappa imorgon & är i stugan så ingen bloggning skulle jag tro.
1 kaffehörnan:

skriven

Kan ju inte alltid vara på topp
Vad hypade outfit ni har

2 Sara - Hold on be strong:

skriven

Härliga bilder :D

3 Sara - Hold on be strong:

skriven

sv: bara bra, själv? :)
kram

4 Elin:

skriven

Shoppa sommarkläder ska jag göra! Har absolut inga alls!

5 ▲Ammie▼:

skriven

-Jodå gårdagen var allt bra. Hur har din fredag varit hitills?

6 filippa:

skriven

härliga bilder!!

7 emma & vilma:

skriven

fina!
sv: det är bara bra med oss, sj? :)

8 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

Fina bilder :)

- Awesome! Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik, själv? :)

9 molly:

skriven

sv: jag gör ingenting, durå? :)

10 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Söta bilder!

11 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv: min dag har varit toppen, din då? :)

12 Hannah:

skriven

Fina Bilder!

13 iisa:

skriven

nee vad gulliga bilder! ^^

Kommentera här: