Katjas dator

Hej!
 
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, har inte haft en dator till det. Iallafall så är jag ju i Umeå just nu. Har hunnit med en massa, badat, gått på stan och sånt där. Imorgon kommer Micke och Natalie och hämtar upp mig sen far vi till mormor. På torsdag ska jag till en kompis sen på fredag blir det boda boo med bästastevännerna + kusin tror jag.♥
 
Skriver imorgon, hoppas ni haft en bra start på lovet ni som har lov;)
Tumblr_mcp5qdhnac1rjj1hoo1_500_large
we♥it
1 benedit ♥:

skriven

fin bild :D

sv; åh tack så jättemycket! :D<3
okej, jag har vart på stan med en kompis :) vad gör du?
kram

2 Fannie:

skriven

Ja! :)

3 madde!:

skriven

sv: åh gud vilken härlig bild! älskar we♥it:)

4 Sarah Persson:

skriven

Så härlig blogg du har! :)

5 Joanna:

skriven

svar; okej, jag fotar också med nikon D3100.
Vad ska du göra resten utav höstlovet?(:

6 Angelina:

skriven

fin bild :)

7 Minnesblogg till Michael Jackson:

skriven

Svar: nä :)

8 amanda:

skriven

sv: så lite så!

9 Mikaela:

skriven

We heart it har så bra bilder! :)

10 linnhahne.blogg.se:

skriven

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

11 hanna ♡ :

skriven

så lite så! :D

12 Sophie "autophoto":

skriven

Du också :)

13 madde!:

skriven

sv: okej:) allt bra då?:)

14 madde!:

skriven

sv: okej skönt! jo det är bra:)

15 madde!:

skriven

sv: jadå:)
har du några planer för kvällen?:)

16 Sarah Persson:

skriven

You're welcome! :)

17 Fannie:

skriven

Bara tagit det lugnt, pluggat och lite så! själv? :)

18 Angelina:

skriven

sv: så lite så :)

19 benedit ♥:

skriven

sv; hihi ja :D<3 okej, jag svarar på kommentarer :) händer idag?
kram

20 Alexsandra:

skriven

Sådär, nu följer jag dig och blev nummer 125, din tur! :D

Kommentera här: