favvotröjan

Sitter med favvotröjan på, mysigt.♥ Det var farfars men tog den när han gick bort, faktiskt skön. Lyssnar på lite musik just nu, är trött men vill inte lägga mig ännu. Sen skulle jag ladda ner lite skräckfilmer till imorgon men har inte använt utorrent och det där på suuuuperlänge så hade glömt bort hur man gjorde men nu har jag fixat det. Tänkte att det kanske skulle gå snabbare nu än vad det gjorde förr men nej. Det tar typ 30 timmar för en film att ladda, haha..
jag saknar dig farfar♥
1 CASSANDRA:

skriven

sv; pluggar, du? :9

2 Canan Zanyar <3:

skriven

fin!
jaha ok hhehe :)
jag har bara varit i skolan, och nu är jag hemma och ska ta det lugnt o se på ngn film.
Vad ska du göra i helgen då? ::)

3 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Vet hur det känns..

4 emma ~ sjufoto! ★:

skriven

vilken fin tröja, och fin blogg! :D

5 madde!:

skriven

sv: nja, tycker inte om vintern men det funkar för det är väldigt lite! dock är det typ storm ute nu...

6 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Fin blogg :)

7 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Sv:
/:


I kväll kommer lite utav resultatet tipshelgen upp. I helgen kommer det mer att komma upp fototips, bloggtips och mycket mer !

8 Nicolina:

skriven

Det var en mysig tröja! :)

Sv: Jajamän, jag mår super. Det är fredag och mitt godis väntar. Själv?

9 Karolina - Foto & Sportgalen tjej ☆:

skriven

Sv: Jag blev följare 124.. Följer du mig nu? :)

10 ALICIA FRANZÉN:

skriven

Fin blogg! :)

11 benedit ♥:

skriven

R.i.p till din farfar <3

sv; okej, jag kom nyss hem från dansföreställningen :)
haft en bra dag? kram

12 Anonym:

skriven

Va jobbigt.. :(




Vi har en liten frågestund på bloggen, så du får jätte gärna skriva en liten fråga, vore jätte gulligt! :)

13 mergimtare:

skriven

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

14 Amanda:

skriven

Den ser mysig ut! :)

Kommentera här: