en bild från ikväll


Förlåt för den superdåliga uppdateringen idag.. Men har verkligen ingen blogglust just nu.

Kvällen har iallfall spenderats med Johanna och nu pratar jag på skype med Sebbe och Filip. Imorgon är det fredag och vanlig skoldag sen på kvällen ska jag fara till Sofia och se film med hon och några andra, det blir bra det.
Iallafall så hoppas jag att ni haft en fin dag!

Och gissa vilken kamera den där bilden är tagen med? Jo mormors, fick låna den, hon kom med den imorse. Gissa hur glad jag blev, så nu blir det mycket bilder!:D
1 freja:

skriven

fin blogg!

2 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: Tack!

Ha en toppen start på den nya månaden! :D

3 sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!:

skriven

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!

4 hanna ♡:

skriven

bara bra här :) hoppas att du får fin dag idag :D

5 Anonym:

skriven

cool bild,är det fint väder hos dig idag ?

6 sandra:

skriven

Ser härligt ut!

7 Liborius:

skriven

härlig bild:)

ja jag älskar vitt!

8 ♥ Sojka ♥:

skriven

Ja blogglusten kan ju inte vara på topp alltid! :)

9 Anonym:

skriven

NEJ,har spöregnar det :(

Kommentera här: