Bil

Sitter i bilen utanför maxi och väntar på att mamma och Christine ska komma tillbaka. Mamma skulle bl.a köpa ett nytt puder till mig så vi får hoppas på att hon köper rätt.

Hursomhelst så far jag till pappa imorgon men jag har mobilen jag kan blogga från så jag ska försöka uppdatera minst två inlägg varje dag. Dock kommer dom nog inte vara så himla noga osv.

1 benedit ♥:

skriven

fiiin! <3

sv; hehe jadå! ;) <3
okej kul, jag ska fira hos min moster med släkten :) allt bra?
kram

2 Gabbi:

skriven

Hej, har startat en foto-tävling på bloggen och undrar om du ville va med?
Här är länken iaf: http://ehwilas.blogg.se/2012/december/gott-nytt-ar-tavling-2.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna kommentarer :/
KRAM ♥

3 Gabbi:

skriven

Hej, har startat en foto-tävling på bloggen och undrar om du ville va med?
Här är länken iaf: http://ehwilas.blogg.se/2012/december/gott-nytt-ar-tavling-2.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna kommentarer :/
KRAM ♥

4 Cajsa Fotograferar:

skriven

Önskar dig ett riktigt gott nytt år :D Ha en bra kväll! :D kramar :D

Kommentera här: