Tatueringsfix

För ett tag sen frågade en kompis ifall jag kunde rita en tatuering till henne & yes, det är klart. Så har fullt upp med att rita en åt henne & sen har jag två till jag ska rita till två andra. Riktigt kul är det! dock kan jag få hjärnsläpp ibland & tappar koncentrationen så alla idéer bara försvinner, haha. Men när jag väl har en massa idéer i huvudet så är det riktigt kul! kommer nog att fortsätta med detta & rita då jag har tid oså :)
1 Sanna Widman:

skriven

SVAR:
Tack detsamma! :D
här är det bra, själv då? :)

2 Linnea:

skriven

Jo tack, bara fint här :). Och själv?!

3 Sanna Widman:

skriven

SVAR:
Vad bra. Jag tar det lugnt och ser på serie. själv då? :)

4 natalie:

skriven

så snyggt<3<3

5 Flisan:

skriven

sv: jora de e bra med mig sj? :)

6 Linda:

skriven

jätte fint

7 Linda:

skriven

jo allt är bra , du*?
du kan få rita en åt mig också :O

8 Henrietta:

skriven

sv; ja visst är dom! synd att de är ganska så dyra haha :)

9 Linnéa:

skriven

Duktig du är :p
Jag har bara en lugn hemmakväll idag, ska upp vid 5.30 imorgon. Själv? <3

10 Henrietta:

skriven

sv; ja exakt! enda bikinina jag verkligen vill ha, och då måst dom vara såå dyra!

11 Linda:

skriven

Ja det blir bra!:D tar du betalt för det :)?

12 Sanna Widman :

skriven

Svar:
Igår kväll gjorde jag inte så mycket, såg på serie. :)
(Osäker på om jag redan svarat på denna igår kväll.. :S )

13 Flisan:

skriven

sv: härligt att höra :)
jag ska snart äta frulle dudå? :P

14 Sigrid:

skriven

Åh så fint :D Jag har en frågestund på min blogg och alla som frågar mig något får en länkning. Så fråga på! ;D Ha en trevlig dag.

15 Linn:

skriven

Så himla fina bilder du tar! Gör du bloglovinbyten? :)

Kommentera här: