Semla

Mamma kom hem med semlor tidigare idag. Det är så gott! har inte ätit det på ett år ungefär så det var väldigt gott med en nu efter all sortering av kläder.  
 
Jonte kommer hit om ungefär en timme och spenderar resten av veckan med mig. Kommer bli superbra! det här är dessutom sista veckan i huset. Fredag är sista natten i huset, jag kommer sakna det, men kommer ändå kännas skönt att flytta till något mindre och närmare stan! :)
1 Ebba ♥:

skriven

Åh vad gott!

Sv: Vad mysigt! Allt är bara toppen med mig, hur är det själv sötis? Kram ♥

2 Rebecca:

skriven

sv: Supergott! Ja allt är bra med mig, hur är det själv?

3 Julia Svensson:

skriven

sv: Hahaa ja! Ikväll har jag varit och tränat. Dudå sötis?♥ Kram

4 V I L M A L A ♔:

skriven

Gott :D

5 Clara:

skriven

Åh så gott!

Ha en fortsatt bra dag, kram! ♥

6 Linda [fotoblogg]:

skriven

Så himla gott!
Sv: Tack :) Allt är bara bra här, själv då? :)
Kram

7 Elaine:

skriven

Gott! jag har te hunnit äta någon semla än :/

Kommentera här: