Bus

Hittade ett par bilder som jag tog på Jonte & Blondy på juldagen. 
 
Nu har min update legat väldigt lågt. Har haft fullt upp här hemma osv. Nu i helgen ska vi till lägenheten & tapetsera om lite så det kommer bli jättebra skulle jag tro. Kommer även vara med Jonte & fota honom till en sak som jag kan avslöja senare, om jag får för honom vill säga;) ska hoppa in i duschen nu efter lite träning & sen blir det godnatt! :)
 
 
 
 
1 Lotta:

skriven

Sv. Jaha men då kan jag rekommendera dig att se vidare för det är typ säsong 7 som är bäst!! :D

2 Linn Ahlex:

skriven

gooos!

3 Ebba ♥:

skriven

Fina!

Sv: Igårkväll så hade jag ett litet "mini spa" för mig själv haha, vad gjorde du igårkväll? Kram ♥

4 Olivia Magnusson:

skriven

Härliga bilder :D

sv: hihi jag har lektion just nu,själv?:D
kramis♥

5 Ebba ♥:

skriven

Sv: Min dag har varit helt okej, hur har din dag varit?

Kram ♥

6 Olivia Magnusson:

skriven

sv: min dag har varit toppen,själv?:D
kramis♥

7 V I L M A L A ♔:

skriven

Fina Bilder!
sv; Svarar på kommentarer, själv? :)

8 Ebba ♥:

skriven

Sv: Just nu kollar jag på lite serier, vad gör du själv sötis? :)

Kram ♥

9 Linn Ahlex:

skriven

sv: thaaaank u babe <3

åh myyys! jag har inte gjort något ikväll än hehe men hittills idag så har jag slöat, själv? <3

10 Lotta:

skriven

Sv: Jaa, det tycker jag att du ska göra och se till att se säsong 7 då för den är så himla bra :)

11 Ebba ♥:

skriven

Sv: Allt är bara bra med mig, hur är det själv sötis? Kram ♥

12 OLIVIA:

skriven

sv: jag ska snart kolla på PH,själv?:D
kramis♥

13 Linn Ahlex:

skriven

sv: gött, jadå allt är bra idag, lite trött bara men så är det.. själv? <3

14 Ebba ♥:

skriven

Sv: Härligt! Just nu svarar jag på lite kommentarer, vad gör du själv sötis? :)

Kram ♥

Kommentera här: