10 saker ni kanske inte visste om mig

♦ Innan jag lägger mig så kollar jag väckarklockan minst 5 gånger bara för att vara extra säker på att den är ställd.
 
♦ Jag älskar att träna, man mår så bra efteråt.

♦ De flesta jag umgås med är äldre.

♦ Jag är förlovad.

 
♦ Jag lyssnar typ jämt på Eminem.
 
♦ Mitt favoritdjur är hund.
 
♦ Jag flyttar om ungefär 1 vecka.
 
♦ Har världens bästa pojkvän.
 
♦ Jag träffar nästan aldrig någon i min släkt utom mormor & min morbror då vi åker till honom eller tvärtom, ca 2 gånger per år.
 
♦ Jag älskar att ha kameran i handen.
 
 
1 Julia Svensson:

skriven

sv: Just nu sitter jag och svarar på lite kommentarer. Vad gör du då?♥ Kram

2 Amanda 19år & mamma till Lilly-Lee!:

skriven

Vart ska ni/du flytta? :-)

Sv: Tack för kommentaren

3 Amanda 19år & mamma till Lilly-Lee!:

skriven

Vart ska ni/du flytta? :-)

Sv: Tack för kommentaren

4 Ebba ♥:

skriven

Roligt inlägg!

Sv: Min dag har varit jättebra, hur har din dag varit? Kram ♥

5 Ebba ♥:

skriven

Sv: Ikväll har jag varit på fotbollsträning, sen så har jag mest tagit det lugnt. Vad har du gjort ikväll sötis? Kram ♥

Kommentera här: