Tillbaka för alltid

Nu ska jag verkligen försöka en andra gång med bloggningen. Känner att det är bäst om jag fortsätter blogga på samma sätt som jag gjorde innan jag for till usa. Med det menar jag att det här kommer bli en blogg med bilder & text & inte bara en fotoblogg. Blir så konstigt då jag inte har någon inspiration till bilder osv, det blir typ tomt på bloggen om ni fattar vad jag menar, haha. 
 
Har iallafall engelskaprov & hkläxa till imorgon, så jag lär sitta med det hela kvällen. Ska försöka slänga in något inlägg ändå! :)
1 evelina:

skriven

svar: åh vad glad jag blir, jo du.. det är allt bra med mig, snart höstlov och grejer :) Själv?

-superfin blogg

2 bysmj - all by me.:

skriven

Hoppas du får en fin onsdagskväll!

3 Tilde:

skriven

Jaa, blogga på ★★

4 Ida:

skriven

går det bra att blogga för alltid igen..?

Svar: ja, hurså? jag bloggar då jag har tid & det hoppas jag alla ni förstår. datorn är inte mitt liv.
Josefine Arvehall

Kommentera här: