Oordning i mapparna

Har så grymt svårt för att hitta bilder till bloggen & bilder att bara kolla på. Alla bilder ligger kors & tvärs i alla mina femhundra mappar. Det är så himla irriterande... speciellt då jag ska skirva inläggen om USA då har jag fem mappar jag letar en massa bilder i, jag blir galen. 
 
Måste ta itu med det nu på lovet så slipper allt bli så himla rörigt :| Nu ska jag kila iväg & äta sallad & sedan ska jag lägga mig. Hoppas min förkylning börjar närma sig sitt slut snart...
1 Amanda Jönsson:

skriven

Fin bild!

SV: Jodå det är bra med mig, själv? :)

2 Linn Ahlex:

skriven

sv: det är fint ändå, vi kan byta, är trött på mitt haha, det är mest ivägen, men vågar inte klippa mig....

så skönt, du vet att du alltid kan skriva till mig om det är något, oavsett tid på dygnet <3 jag sitter och gör lite tidsinställda inlägg, ska snart ut med hunden, själv?

3 Olivia Magnusson:

skriven

sv: imorgon är det julavslutning och sen träning, själv?:D
kramis ♥

4 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Grymt fin bild! Vad använder du för kamera? :D

Kommentera här: