Fördelar & nackdelar

Fördelar med att flytta

♦ Det blir närmare ner till stan.

♦ Jag slipper åka buss till skolan.

♦ Det blir mindre yta att städa på, haha.
 
♦ Billigare då vi bara är två som bor i huset blir det rätt dyrt att betala allt, eftersom det bara är mamma som gör det.
 
♦ Balkong, saknar riktigt mycket att ha balkong (dock har vi altan här i huset men). Sitta där ute & ta det lugnt med en kall smoothie.
 
♦ Golvvärme. 
 
Vårat nuvarande hus.
 
Nackdelar med att flytta
♦ Det finns bara en toa i lägenheten.
 
♦ Längre till stallet. 
 
♦ Knepigare ställen att gå ut med hunden & det blir svårare att ha ut katten.
 
♦ Långt till kompisarna på Moröbacke. (men nu när jag har moppe blir det ett mindre problem).
 
♦ Jag kommer att sakna mitt nuvarande rum otroligt mycket. & om ni vill ha bild på det får ni kommentera så lägger jag upp det senare!
 
 
1 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

skriven

Sv: Det är bra här, själv? :)

2 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

skriven

Tycker lägenhet är mysigt! alltid bott i lägenhet, gillar att flytta. Jag gillar att det är nytt liksom. Men har bara flyttat två gånger... Bor fortfarande i Karlstad som jag alltid gjort dock.

3 Fanny:

skriven

Fint hus, men förstår om det är lite stort för två..

4 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

skriven

Sv: vad bra :) Jag ser på Tv. Du då? :)

5 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

skriven

Sv: vad skönt! :) Jag såg Paradise Hotel.

Dagen har vart bra, väldigt lugn. Du då? :)

6 Anonym:

skriven

sv: så bra :) jag ska snart åka och träna :) dudÅ?

7 Fanny:

skriven

Sv: Ja jag förstår det :) Ja det är bra med mig, hur är det själv? :)

8 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Trist att behöva flytta från huset:(

9 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

skriven

Svar: Jo, jag gillar också vitt! Då kan man ha färgglada saker i rummet :)

10 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

sv: Ja det blir det säkert:)

11 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

skriven

Sv: vad bra :) Fixar bilder, du då?

12 Sofia:

skriven

men gud vad kul med hus! superfint ju :D

13 Beatrice Jakobsson - Fotograf:

skriven

Sv: Mysigt :) Ikväll har jag inte gjort något speciellt, du då? :)

Kommentera här: