22 augusti

Har suttit ute på altanen och ätit lite godis i solen tills den försvann bland alla moln. Känns riktigt surt att sommaren är över. Börjar väl snart flyga runt en massa löv & sen lär det väl regna och bli allmänt trist ute. Har även börjat om skolan, 9an. Kommer alltså inte vara lika aktiv som under 8an för nu ska jag verkligen satsa stenhårt på skolan då det är sista året osv, ni förstår. Men ni kan hitta mig på instagram & där heter jag josefinearvehall
 
Ska även skaffa en blogg med Amanda & där kommer jag skriva mer om min vardag. Ska göra denna blogg till att lägga upp bilder & lite sånt där. Mer foto istället, som det egentligen var tänkt att det skulle bli haha. :)
1 Linn Ahlex:

skriven

Gotte! ♥

2 Anonym:

skriven

Hej min saknade kusin I finger vet jag inte on jag kommer ditt seller on vi kommer:-) :-) :-) :-) :-)

Svar: va?:$
Josefine Arvehall

Kommentera här: