+

10 saker jag tycker om:
Sommar
Pizza
Min pojkvän
Fota
USA
Eminem
Weheartit
One Tree Hill
Träna
Mina vänner

9 saker jag tycker mindre om:
Skolan
Att ha lite pengar
Minusgrader
Oliver
Spindlar
Blodprov
Att frysa
Folk som ljuger
Städa

8 saker jag vill göra i framtiden: 
Se Eminem
Flytta till USA
Åka till tomorrowland
Skaffa en till hund
Åka på en kryssning
Bo i ett lyxhus
Skaffa barn
Bli rik

 
 
6 saker jag är rädd för: 
Mörker
Sprutor
Småkryp
Att förlora mina närmsta vänner
Kyrkogårdar på kvällarna
Skräckfilmer

5 saker jag ser fram emot: 
Sommralov
Cypern
Studenten
Flytta hemifrån
Bli myndig

 
4 ord som beskriver mig: 
Glad
Snäll 
Social
Ärlig

3 bra köp: 
Min kamera
Min telefon
Mina tröjor från USA

2 bra låtar: 
When I'm gone - Eminem
Young homie - Chris Rene

1 bra film: 
Marley and me
 
1 Emma:

skriven

Åh Marley and i är så fin
Hoppas att du har haft en trevlig vecka hit tills! :)

Kommentera här: