En liten fruktstund

Det blev helt plötsligt en massa i skolan! har en uppsats att skriva på so:n om andra världskriget & jag känner att det kommer ta mig ca två veckor innan jag kan lämna in & förhoppningsvis vara nöjd. Kräver så himla mycket av mig själv innan jag kan lämna in t.ex ett prov & vara nöjd, haha..
 
Efter skolan idag så fixade jag ihop lite frukt som snabbast till mig & Jonte. Var riktigt gott & var längesen jag åt frukt nu känns det som. Får bli bättre på det!
1 Henrietta:

skriven

åh så gott!
ha en fortsatt bra onsdag!

2 Linnéa:

skriven

Ok <3 Jag har bara jobbat hela dagen och nu ska jag ha en ganska lugn hemmakväll tror jag :)
Själv? :p

3 Flisan:

skriven

sv: jora min dag har vart bra hittills din då? :)

4 Linda:

skriven

om du vill rita en fjäril och så kan du skicka den till mig via min mail? [email protected] <3

5 Linda:

skriven

en enkel fjäril i svart :)

6 Sofia:

skriven

Gud vad gott det såg ut!

7 Mirjam Wallmark:

skriven

Gud vad gott, nu blev jag sugen på vindruvor!
Ha en fin dag ♡
kram

8 Linnéa:

skriven

Mmmm, gott <3
Jodå det är bara fint med mig idag,... jobbat hela dagen :p
Själv?

9 ida foto. ♛:

skriven

så gott!

Kommentera här: