Ny redigering

 
Testade en ny redigering nyss & jag tycker det blev helt okej ändå! tror nog att jag kommer använda mig en del av denna :) vill ni se hur jag gjorde får ni slänga in en kommentar & jag fixar det så fort jag kan! 
 
1 Ebba ♥:

skriven

Åh vad fint det blev!

Sv: Åh vad härligt! Just nu så svarar jag på lite kommentarer bara, vad gör du själv? Kram ♥

2 Nicole:

skriven

Sv: Jag har varit utbytesstudent där i ett år, klicka in på kategorier och " RESOR" så hittar du mer! :)

3 Princess Lilla Lii - Hur det är att växa upp:

skriven

Snygg redigering. Gud vad sugen jag blev på pizza nu!

4 Lina:

skriven

Tack. :-)

5 Clara:

skriven

sv: ja allt är bara bra! Hur är det med dig? :)

Fina bilder! Ha en bra kväll, kram! :)

6 SARA:

skriven

Riktigt fina bilder :)
Jaa, visa gärna hur du gjorde redigeringen :)

Kommentera här: