1 Ebba ♥:

skriven

Fin bild!

Sv: Ska snart fika, annars gör jag inte så mycket! Vad gör du då finis? Kram ♥

2 Ebba ♥:

skriven

Sv: Vad roligt! Idag har jag varit i skolan, sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer.. Vad har du gjort idag? Kram ♥

3 Linda:

skriven

mys

4 Julia Svensson:

skriven

sv: Vad kul! Ja jag har haft en jättebra dag! Du själv då?♥ Kram

5 Ebba ♥:

skriven

Sv: Åh vad mysigt! Nu ikväll så ska jag försöka duscha, göra lite läxor och bara ta det lugnt. Vad ska du hitta på ikväll då sötis? Kram ♥

6 vendela:

skriven

SV: tack snälla! Är sjuk men börjar bli bättre.. allt bra med dig? :)

7 Ebba ♥:

skriven

Sv: I morgon så ska jag först till skolan, sen så ska jag träffa min bästavän! Vad ska du hitta på imorgon då? Kram ♥

8 Julia Svensson:

skriven

sv: Ikväll ska jag kolla på film och mysa med mamma. Dudå sötis?♥ Kram

9 Ebba ♥:

skriven

Sv: I helgen så ska jag nog träffa kompisar och lite så! Vad ska du hitta på i helgen då sötis? Kram ♥

10 vendela:

skriven

SV: tack :) jag försöker bli trött haha.. vad gör du? :)

11 Linda [fotoblogg]:

skriven

Fin bild!
Sv: Vad härligt :) Sitter och svarar på kommentarer och pluggar emellanåt, själv då?
Kram

Kommentera här: