Unnar mig lite gott

Har pluggat klart nu så tänkte att jag förtjänade lite b&j, så gott! är inte så ofta jag äter denna glass så den är extra god just nu! 
 
Ikväll har jag även tänkt hinna med lite träning & sen sätta på en bra film som jag kan se. Blir en rätt lugn kväll med andra ord :)
1 Ebba ♥:

skriven

Åh den är så god, helt klart en av mina favoriter!

Sv: Just nu så svarar jag på lite kommentarer bara, men ska snart hoppa in i duschen. Vad gör du då? Kram ♥

2 Ebba ♥:

skriven

Sv: Imorgon har jag nationellaprov i skolan, usch haha.. Men annars så ska jag försöka gå ner på stan en sväng! Vad ska du hitta på i morgon då? Kram ♥

3 aina [fotoblogg]:

skriven

Mums vad gott :)

4 Julia Svensson:

skriven

sv: Ja allt är bara bra med mig! Hur är det med dig själv då?♥ Kramis

5 Ebba ♥:

skriven

Sv: Min dag har varit jättebra, hur har din varit? Kram ♥

6 milina.blogg.se:

skriven

tycker inte alls om den smaken ;(

7 isabella:

skriven

åh vad gott! Har faktiskt aldrig smakat den.. :)

8 Ebba Axelsson:

skriven

Mmm, jättegott!

9 ♫♪ sandra - en musikblogg:

skriven

gott!

10 Julia Svensson:

skriven

sv: Tack sötis! Jag ska precis på träning! Dudå?♥ Kram

11 Celine:

skriven

Äter nästan heller aldrig B&J, men jag blev sjukt sugen nu!

- Jag svarar på kommentarer & tänkte strax blogga :) själv?

12 vendela:

skriven

åååh vad gott!

13 Linda [fotoblogg]:

skriven

Åh, så gott!
Sv: Okej! Ikväll ska jag träna innebandy och plugga, själv då? :)

14 Johanna:

skriven

åh så gott!

15 frida:

skriven

gott, det är du förtjänt av! :)

Kommentera här: