Tre länder jag vill besöka

Grekland
Många säger at det är superfint i Grekland & att det finns enormt mycket man kan fota. Mamma & Pappa har varit på Kreta & dom säger att det var jättefint. Skulle verkligen vilja besöka detta land! (Jag & mamma har förresten pratat om att åka dit O.O)
 

Thailand
 Hit vill jag mest åka för att det är varmt, hehe. Sen så är ju inte thaimat helt fel heller, tror dessutom att det är godare där än vad det är i Sverige, men vad vet jag?
 
Turkiet
Hur skönt skulle det inte vara att åka till Turkiet en vecka, en solsemester? ingenting jag skulle tacka nej till iallafall! 
Är det någon av er läsare som varit i något utav dessa land?:)
 
1 Johanna B:

skriven

Har varit i Thailand 2 gånger, så värt det! Alla människor är så fina och snälla och maten är underbar (man ska dock inte äta ex musslor,seafood eftersom att dom inte riktigt vet hur man tillagar det) :)

Kommentera här: