02 . 02 . 14

Igår började vi flytta alla möbler från huset & det är K A O S i lägenheten just nu. Förhoppningsvis så kommer allt komma på sin plats i veckan :)
 
Igårkväll var det en rätt lugn kväll, vi gick till statoil & sen var vi med Rille & Amanda ett tag sen såg vi film tills vi somnade :) ikväll ska jag plugga till ett "test" jag har på tisdag, tänkte även fixa en ansiktsmask & lite sånt där, mysigt!
 
1 Celine:

skriven

Så söta! :)

2 Linda [fotoblogg]:

skriven

Vad kul!
Sv: Tack så mycket! Jag har haft en bra dag, själv då? :)

3 ☆Z I N J A☆:

skriven

naw fin bild på er två:)

4 Ebba ♥:

skriven

Mysiga bilder!

Sv. Åh vad roligt! Min dag har varit jättebra hittills, hur har din varit? Kram ♥

5 aina [fotoblogg]:

skriven

Den första bilden är jättesöt :)

6 Sofia:

skriven

fina ni är :D

7 Ebba ♥:

skriven

Sv: Ikväll så har jag bara legat och kollat på serier haha, vad har du gjort ikväll? Kram ♥

8 Julia Svensson:

skriven

sv: Vad mysigt! Jag har haft en jättebra dag! din dag då?♥ Kram

9 Amanda:

skriven

Vad roligt, och fina bilder!

10 Ebba ♥:

skriven

Sv: Allt är bara toppen med mig, hur är det själv sötis? Kram ♥

11 Celine:

skriven

- Jodå! :) själv?

12 Linda [fotoblogg]:

skriven

Sv: Försökte plugga lite och såg lite serier, själv då? :)

Kommentera här: