Gamla fotoalbum

Satt för en stund sen & kollade igenom gamla fotoalbum. Hittade bl.a massa bilder från då farfar bodde i Spanien, det var superfint! hade gärna åkt dit & hälsat på honom ifall han levde & bodde kvar! jag tycker att gamla foton väcker så många minnen även om man själv inte är delaktig i någon utav bilderna utan man har bara fått allt berättat för sig. Jag är iallafall sån som bildar en bild framför mig ifall någon berättar någonting. Då är det ju alltid kul att se hur den riktiga bilden ser ut :D 
 
 
 
1 j:

skriven

Haha jag gillar också att titta igenom gamla fotoalbum. Så många minnen som man nästan börjat glömma!
sv: Vi var på så många ställen så jag kommer inte ihåg alla men. New York, Los Angeles, San Francisco, Niagarafallen, Boston, Washington, Long Island och Palm Springs är de jag kommer på just nu :)

Kommentera här: