Röda converse

Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
1 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Tack så mycket. Allt är toppen med mig, hur är det själv?
Kram :)

2 sannasvedin.se:

skriven

Fina bilder!
Vad tycker du om hösten?:)

3 aina [fotoblogg]:

skriven

Snygga :)

4 Annika:

skriven

SV: allt är bara bra här :)

5 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Just nu sitter jag och håller på med mig nya design, haha det blir inte som jag vill och jag får panik haha:P Själv?

6 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Tack så jättemycket!

Jaha ja.. Jag bytte design precis efter skolavslutningen, men den jag hade innan det hade jag över ett år..:P
Ikväll, jadå, blir nog att kolla på tv, själv?:)

7 emma:

skriven

snygga

8 Julia Blomgren:

skriven

FINN ETT FEL #2 ute nu!

9 Emma:

skriven

Jättefina Bilder!

Kommentera här: