USA del 4

(TILL SAN FRANSISCO)
 
Klockan 04.00 går vi upp, checkar ut & tar oss till flygplatsen. Vi bör vara på flygplatsen minst 2 timmar före avgång. Hinner vi så äter vi lite annars äter vi på flyget. Klockan 08.15 landar vi i Houston för att byta plan som sedan går vidare till San fransisco, det avgår 09.15. Vi landar i San fransisco 11.35 och hämtar då ut resväskorna. Vi åker till hotellet & är där cirka klockan 13.00. Vi checkar in senare och tar en tur i omgivningarna istället. Kanske besöker Fisherman's Wharf eller Chinatown. Efter det checkar vi in på hotellet. 
 
Dock är det inget hotell bestämt ännu, återkommer med det senare.
1 Evisgalax:

skriven

Sv; Vad roligt! Har ägnat i princip hela dagen åt att fixa spexfotot :)
Har du bloglovin?

2 Evisgalax:

skriven

sv: skulle du vara intersserad av ett bloglovin byte? kram

3 selma:

skriven

allt bra ? :)

4 Hannah:

skriven

sv: Ja, bra med dig med?

5 ♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏:

skriven

Fin blogg och fina bilder du tar!! Allt bra idag? :)

6 ❤ w i l m a ❤:

skriven

sv; allt är toppen med mig, själv då? :)

7 selma:

skriven

jodåå.. ja lever :)

8 heedvigjonsson.blogg.se:

skriven

härligt det ser ut! kram

9 Lollo:

skriven

Ha det så kul :D

10 ▲Ammie▼:

skriven

SV: förlåt för att jag inte svarade igår, men mitt internet har varit lite krångligt..
Idag har jag varit på idrottsdag, fast fick inte vara med så har bara kollat, och så spöregnade det så var inte så kul :(
Du sj?

11 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

- Skolan, plugg, datorn och musik har jag hunnit med. Själv då? :)

Kommentera här: