Old

I torsdags då jag kom hit visade mormor mig den här gamla kameran. Har alltid gillat gamla kameror, tycker dom är så söta, haha. Dock kommer jag inte få den men jag får nog låna den då jag är här:) 
 
Sen vill jag även påminna er om att min gimp funkar fortfarande inte. Jag redigerar istället i ett annat program. Jag tycker det programmet är betydligt mycket bättre än gimp, det är typ samma funktioner och sånt där så det är bra:)
1 Alice:

skriven

Åh vad roligt, gamla kameror är så coola!
svar: Just nu sitter jag och äter lite påskgodis, själv? ;)

2 Malva Nyström:

skriven

- fin bild! (:

3 Elin:

skriven

allt bra?

4 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- varsego :)

5 J O Y ▲:

skriven

sv: Åh härligt att höra!
Jag svarar på kommentarer.
Själv då? :}

6 Pauline:

skriven

Åh vad roligt! Har en förkärlek till gamla saker.. funkar den tillomed?

7 Inez :

skriven

Vilket program redigerar du i nu? :)<3

8 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Vad heter programmet du redigerar i nu ? :)


kram,

Kommentera här: