Amerikanska pannkakor

NIkon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&redigering: Jag
 
Åt Amerikanska pannkakor till lunch idag, himla gott alltså. Har inte ätit det på väldigt väldigt länge så jag tror nog det var extra gott idag hihi. Nu kollar jag på Beck och ska bara se klart den sen blir det plugg. Ska även gå ut på en powerwalk eller någonting liknande senare idag:)
1 Elin-elinsfotoliv.webblogg.se:

skriven

Så gott!
Sv: Tack, ja allt är bra sj? :)

2 LinnJ:

skriven

de är så gott hehe :)

3 benedit ♥:

skriven

åh gud så gott, sjukt längesen jag åt det! :)<3

4 Marie - F o t o :

skriven

Åh vad gott!!

5 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Åh vad gott!

6 molz:

skriven

staaaahp vad gooottt....
sv: ingenting speciellt, sj?<3

7 M:

skriven

Så gott!

8 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

åh va gott, åt det härromdagen :D

sv: hihi, jag redigerar bilder,själv?:D
kramis♥

9 JB - fotoblogg:

skriven

sv: Tack så mycket! Ja allt är bra, sj? :)
Kram

10 Kajsa:

skriven

Nu har vi "VECKANS BLOGG" på bloggen, delta gärna, enkla regler! :D

11 Marie - F o t o :

skriven

- Tack sötnos!
Jaa , det är bara bra, hur är det själv? :) kram

12 Marie - F o t o :

skriven

svar: Skönt! Jag gör inte så mycket, durååå? :)
kram

13 Linda [fotoblogg]:

skriven

Åh, ser riktigt gott ut!

14 josse:

skriven

Gud vad gott det såg ut !

Några planer för dagen? :D

15 natalie:

skriven

sv:det var fint!

Kommentera här: