Kanonväder

San Fransisco
 
Är i Las Vegas nu & njuter av värmen trots att klockan är kvart över 1 på natten. Hade tänkt lägga mig men kom på att jag skulle blogga & en massa mer saker. 
 
Bortsett från allt babbel^ så var det skitvarm då vi kom hit, 43 grader i skuggan & rekordet var 45, gissa hur varmt det då är i solen.. så varmt så man knappt kan vara ute, man bränner ju sönder sig direkt, haha:$
1 aina [fotoblogg]:

skriven

Fin bild :D

2 benedit ♥:

skriven

fina bilder! :)

sv; igår var jag med en kompis, sen var jag och en annan kompis på gothiadiscot :) själv?
kram <3

3 A M A N D A - The L.A dream!:

skriven

SVAR: Det är bra här också :D
!

4 Emilia:

skriven

Svar: härligt! Med mig är allting bara bra ^^

5 MATHILDA NILSSON:

skriven

nej men jag vill! :)

6 benedit ♥:

skriven

åhh inte alls avundsjuk.. <3

sv; okej kul :) igårkväll var jag ute och träffade några vänner, självdå? :)
kram

7 ♫♪ sandra:

skriven

härlig bild!

8 Mickis:

skriven

Fin bild! :)

9 alice:

skriven

Sv: Jag har varit ute med båten!:D Hur var dagen annars?

10 Emmy:

skriven

sv;
Ah jag mår bara bra, själv då? :D

11 Linn Ahlex:

skriven

sv: skönt, jorå det är toppen själv? :D ♥

12 - Isabella Huynh:

skriven

Fin bild ^^

13 Nea ~ Foto:

skriven

åh avis!!:)

14 linah brown:

skriven

va kuuul

15 molly:

skriven

Vilken bra bild det där blev! :)

Kommentera här: