Albin & Pia

Nikon D3100 + Nikkor 18-105mm
 
Vi gick ner till Albin & Pia för lite middag. Det var riktigt gott! idag har bloggen stått rätt stilla, har packat det sista & lite sånt där. Imorgon kvart i 6 kommer taxin hit & kör oss sedan vidare till Arlanda där vi tar flyget till Chicago & sen till Memphis. Vi kommer att ta med våran dator, dock vet jag inte hur bra internet det kommer att vara men jag ska blogga så gott jag kan. & självklart ska jag blogga mer innan vi åker :)
 
Nu hade jag tänkt gå tillbaka till AP där alla dom vuxna sitter. Finns ingenting att göra här hemma ändå, haha. Vi hörs, kraam!
1 N E L L I E:

skriven

åh vad gott!
sv: tack så mycket,just nu svarar jag på kommentarer och spelar lite gitarr,dudå? :)

2 Kaffehörnan:

skriven

Vad sjukt gott alltså snyggt upplägg

3 Linn | Hobbyfotograf ♥:

skriven

Gott!

sv: hihi skönt å höra! :) svarar på kommentarer och chillar lite.. själv? <3

4 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

- Varsågod! Jodå det är bara bra, antar att det är detsamma för dig? :)

5 Kitiya:

skriven

gott :)

6 ♫♪ sandra:

skriven

gott!

7 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

- Härligt att höra! Kik, Facebook och musik, själv? :)

8 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

- Okej, inte så mycket faktiskt. Handlat, solat lite och hjälpt till i trädgården typ, själv då (förutom det som står i inlägget)? :)

9 Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥:

skriven

- Jag har kollat på Sommarkrysset och ätit godis, själv då? :)

10 emelie andersson:

skriven

sv: det är bra med mig, hur är det med dig då? :D

11 liana:

skriven

Åhhh,det dära både låter och ser inte dumt ut!

12 ❤ w i l m a ❤:

skriven

Åh bad gott!

Kommentera här: