Mjölk och sockerkaka

Tänkte uppdatera lite nu innan jag sätter igång med pluggandet. Hade egentligen tänkt fixa ett tidsinställt inlägg till i afton så att jag slapp sitta och göra detta inlägg. Menmen, mitt fel att jag inte går upp i tid!
 
Annars har det varit en helt vanlig skoldag, ingenting särskilt har hänt. Hade skridskor på idrotten och det var inte ett dugg kul. Jag trodde det skulle vara roligare faktiskt. Fick så grymt ont i fötterna, helt sjukt! Sen att det är så gott som snöstorm gör inte saken bättre. Ni ser ju på bilden här uppe^ 
 
Nu blir det plugg till middagen och sen så ska jag fara till Moa. Vi hörs då vi hörs, kram!
1 Natalie:

skriven

Gud så gott med sockerkaka! Himla länge sedan man åt det.

Fin blogg du har också! :)

2 Kajsa :):

skriven

sv: Ah okej :/, Hur har din dag varit då? :)

3 OLIVIA GONZALEZ:

skriven

Gott hihi ! :)

4 Sabina:

skriven

Svar; Fast det är så världen tyvärr är uppbyggd! Orättvis "/

Åh vad gott med sockerkaka! :D

Kram!

5 Natalie:

skriven

Jodå det är bra, hur är det själv? :)

6 OLIVIA GONZALEZ:

skriven

- joo, själv då? :)

7 benedit ♥:

skriven

åh gott! usch vad mycket snö ni har, här har allt smält bort hihi :D

sv; jaa! :) finns en starbucks i göteborg, fast jag är inte där så ofta för det är onödigt dyrt bara för att det är starbucks typ :/ åh vill också till usa ju, vart ska du? :) <3

haha ja, det är bra med mig! :) vad gör du?
kram

8 Kajsa :):

skriven

Sv: vad bra.,min dag var helt ok :)

9 Natalie:

skriven

Jag försöker komma på någonting jag kan göra till middag. Du själv då? :)

10 J o j z y ♛:

skriven

SV: Nice :p

inte mycket, har en del prov o.s.v.. :) !

11 Sarah:

skriven


Hej jag har ett samarbete med beccadesign och får nu ha min första tävling där priset är ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla. Skulle bli jätteglad då :) kram

12 Jessica ♥:

skriven

fina bilder!

jag ska fixa mig och sen iväg och träffa kompisar, dudå? :)

13 FlizanLizan:

skriven

sv: okej, jora de e najs med mig :)

14 benedit ♥:

skriven

sv; hihi du får åka hit till gbg nån gång då! :D<3

men åh vad kul! :) okej, jag ska också plugga strax haha :) händer ikväll?
kram

15 Fany:

skriven

fin blogg! :)

16 Natalie:

skriven

Trevligt det låter! :)

17 Moa:

skriven

fint namn din kompisa har :D ''Moa''♥

sv. Du är fiin! :')<3

18 Amalias.Se:

skriven

Hej!
Haft en bra dag?
Lust med bloglovin-byte?
Checka min blogg å skriv en kommentar eller två!
Kram

19 ★ E D I T H ★ :

skriven

Fina bilder!
SV: jag har varit i skolan, vad görs? ^^
kraam!

20 ♫♪ sandra T:

skriven

gott!

21 OLIVIA GONZALEZ:

skriven

- tänkte ta något att äta , själv då? :)

22 Michelle:

skriven

Åh vad gooott! :D asså alla lägger ut bilder på semlor, och goda saker, vill också haa.. haha <3

23 Natalie:

skriven

Bra, ha en skön kväll :)

24 Josefin Eklund Stengård:

skriven

Var gärna med i min tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 250 kr på iphoneskal! Tävlingen avslutas på fredag :D

http://jjosefineklund.blogg.se/2013/january/tavling.html#comment

25 svea ~ maviedesvea:

skriven

sv: allt är toppen, hur är det själv? :)

26 Elin:

skriven

Sv: Okej :) Allt bra idag? :)

27 Jenny:

skriven

Vad mysigt! Hoppas du får en fin dag :)

28 LindaViola - mamma till två!:

skriven

sv; Ja, det är bra, själv?

29 Cathie:

skriven

Oj vad mycket snö ni har!! Var bor du egentligen? Haha

30 Sanna & Josefine:

skriven

Fin blogg! Lust med bloglovin' byte? :)
Kraam

31 BelleBoo:

skriven

Tur det inte är så jobbigt att skriva blogg då, tycker jag iallafall =p. Trist med snöstorm, men gott med sockerkaka!

32 Malva Nyström:

skriven

- vilket avsnitt ska du se då? (:

33 Michelle:

skriven

SV: Jaaa, jag har SO prov imorgon.. så himla jobbigt. :/

Ja, jag med! <3 sjukt gott med semlor!

34 Molly:

skriven

Jätte fin blogg! allt bra? :)

35 Fanny:

skriven

tack! allt är toppen, själv då? :)

36 J o j z y ♛:

skriven

SV: Låter jobbigt ! ):

37 Molly:

skriven

Sv: Det är okej, har halsont och huvudvärk men men, hur var din dag? :)

38 Moa:

skriven

sv. du är finaste! ♥

39 Nelly Stigh:

skriven

Heej fin blogg du har!
allt bra med dig?:)
kraam

Kommentera här: