i still remember all the sweet thing you said to me, they still keep me up at night

Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&redigering: jag
 
Igår så skjutsade mamma mig till Moa så jag sov där. Skönt att prata ut lite och sånt där. Nu inväntar jag mamma så att vi kan få i oss någon middag. Plugg och städning står på mitt schema idag. Usch vad jag är less på allt plugg vi får hela tiden. Imorgon är det soprov, onsdag nästa vecka är det musikprov och 21 februari engelskaprov. Är rätt säker på att dom kommer trycka in ett spanskaprov där någonstans också..
 
Imorgon åker jag hem till pappa och stannar där tills på söndag. Vad vi hittar på vet jag inte. På söndag, om jag hinner, kanske jag ska vara med Wilma. Känns som denna helg kommer bli bra ändå, får verkligen hoppas på det!
 
1 wilma:

skriven

Kommer det nog bli fina du!:*

Svar: hihi hoppas det baby:*
Josefine Arvehall

2 Aurora:

skriven

Fin blogg! Lust att göra bloglovinbyta? :)

3 Aurora:

skriven

sv: följer dig nu, blev nr 127, skriv vilket nr du blir :)

4 LindaViola - mamma till två!:

skriven

sv; Skall precis kolla frölunda-hv med min lillebror famför tvn, själv?

5 jenny :):

skriven

sv* Själv har jag åkt skidor med skolan! :) Allt bra idag? kram

6 benedit ♥:

skriven

fin bild! jag hade fysikprov idag, har samhällsprov på tisdag och engelska nästa fredag, sen musikprov efter lovet också :(

sv; ska du? vad kul :D <3
okej, jag svarar på kommentarer, är pluggfri idag hihi :) haft en bra torsdag?
kram

7 FlizanLizan:

skriven

sv: jajjamen :P
vad görs då? :)

8 Natalie:

skriven

Sjukt snygg bild!

9 BelleBoo:

skriven

Sv; Ja visst är det :/

10 Natalie:

skriven

Det var så lite så! :)

11 Nelly Stigh:

skriven

jo bra med mig oxå:)
kraam på dej!

12 Fanny:

skriven

precis kommit hem, sitter och svarar på lite kommentarer :) själv då?

13 ★ E D I T H ★ :

skriven

Skitfin bild!
SV: samma typ, haft en bra dag? ^^
kram!

14 CHARLOTTE:

skriven

fin blogg, kolla gärna in min blogg. ;)

15 LindaViola - mamma till två!:

skriven

sv; Okej, gött!

16 benedit ♥:

skriven

sv; aha okej, men ni ska ju till usa och det är tusen gånger bättre! ;) <3

hehe ja :D härligt, min med :) vad gör du?
kram

17 FlizanLizan:

skriven

sv: okok, jag tittar på tv :)

18 Fanny:

skriven

Haha åh vad jobbigt, värsta som finns ju ;)

19 Linn:

skriven

Fin bild! Om du fick välja, vart skulle du helst vilja resa då? :)

20 Annika:

skriven

Cool bild :)

21 Aida:

skriven

Vilken cool bild! :D

Kommentera här: