aurgh

Börjar ju tro att jag inte har något liv längre. Det enda som ingår i mitt liv för tillfället är plugg, datorn, mobilen, äta och sova. Har ingen tid för kompisar känns det som, usch.
 
Testade att lägga på lite honung på ansiktet. Har hört att man får väldigt len hud och det fick man verkligen, ni som inte testat borde göra det tycker jag!:) Nu ska jag lägga mig och läsa klart boken till svenskan imorgon sen läsa igenom so:n en gång och efter så blir det lite film, kram!
 
1 Julia • tweep:

skriven

sv: jaha, okej! Idag och imorgon kväll/natt spenderar jag på öviksmaran! :D

2 BelleBoo:

skriven

Sv; Jodå, själv då?

Jag brukar peela ansiktet med honung och strösocker. Blir som en bebisröv i fejset :).

3 FlizanLizan:

skriven

sv: händer idag då? :D

4 KOMPAKT:

skriven

Hej, kompakt här!
Vi har nu uppdaterat våg blogg med ny design och ny domän.
Om ett tag kommer vi köra igång en liten tävling så stay tuned!
Ha en trevlig helg / Kompakt :)

Ps: Vi ber om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer!

5 Natalie:

skriven

Ja verkligen, det godaste! Älskar vindruvor :)

6 - Marie :

skriven

svar: New York och Alantic city, typ.
Aaa, tack för svaret sötnos :D

7 benedit ♥:

skriven

har inte heller nåt liv typ haha :/

sv; nä fast dom har vs ;)
haha okej, jag kom nyss hem :)<3
haft en bra fredag?
kram

8 Moa:

skriven

sv. nope, du är ju!♥

9 ebba:

skriven

hoppas du haft en bra dag :)

10 LindaViola - mamma till två!:

skriven

sv; :)

11 Malva Nyström:

skriven

- då skriver du bara i sökrutan: "pretty little liars S02 (för säsongen) och E20 (för vilket avsnitt) och första avsnittet som kommer upp är det du ska se! (:

12 ★ E D I T H ★ :

skriven

SV: helt okej, händer idag? :)
Kraam!

13 Kajsa:

skriven

Hej ha en bra dag.

14 Beatrice:

skriven

Härlig header :D

15 Elin:

skriven

Sv: Okej, ja i know the feeling! Jo det är bra :) Haft en bra dag? :)

16 Caroline Tano:

skriven

Väldigt fin och snygg blogg du har! Kolla gärna in på min bild om du har tid och lämna en kommentar. Kramar! :)

17 Fanny:

skriven

har också provat det, annorlunda men funkar!

18 sanne-madeleine:

skriven

sv: funakr? det är aldrig ett gott tecken... jo det är bra med mig. vad har du för dig idag? kram

19 Aurora:

skriven

Hej! Lust att vara med i Veckans Blogg? :) Länk:
http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-v-5.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer :/

20 Linn:

skriven

Åh jag känner likadant! Hoppas du får en härlig vecka i alla fall :)

21 Julia • tweep:

skriven

sv: Jajamen! :D

22 leavanny.blogg.se:

skriven

SV: jag har haft en helt bra helg :)

23 Moa:

skriven

sv. yohio och david gick till finalen! dom jag heja på!♥
du är ju!<3

24 Natalie:

skriven

Det är roligt när sånt där ger resultat! Kanske ska prova på det jag med :)

Kommentera här: