weheartit

Är det bara jag som verkligen älskar weheartit? Man får så grymt mycket inspiration så fort man klickar sig in på det. Spelar ju nästan ingen roll vad du skriver, kommer alltid upp något. Verkligen superbra sida tycker jag! Vad tycker ni?:)
541409_536203343067807_1544036791_n_large
weheartit
1 hanna:

skriven

helt okej har den väll ändå varit, din då? :)

åh gillade bilden :D love we heart it!

2 Sabina:

skriven

åh, jag älskar också weheartit! En riktigt bra sida faktiskt! :)

3 Annika:

skriven

SV: såklart har jag ätit en semla, älskar dom :D

4 chinette:

skriven

fin blogg :)
var gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg.

5 Carolina Thoor:

skriven

Jadå :) hur ska du fira alla <3 dag imorn? :)

6 Ping Lowhngren:

skriven

Aw weheartit asså <3^^ Så underbart

7 Natalie:

skriven

Jaha, det låter skönt! :)

8 IDA - Skönhetsbloggen ♥:

skriven

Fin bild!

9 H A N N A ❤:

skriven

sv: Härligt ! ((:

10 Carolina Thoor:

skriven

Mysigt :) hur länge har ni varit tillsammans? :)

Ehm jag ska nog bara vara hemma och plugga :) jag måste kunna klara ett enda matteprov! :)

11 Natalie:

skriven

Härlig bild :)

12 amanda:

skriven

jag älskar också den sidan :D

13 Emma:

skriven

Har du några förslag på vad jag kan snacka om i mina videobloggar? Om jag typ ska visa mina iPhoneskal, några klädesplagg, väskor osv. Isåfall kan du bara ge några förslag så jag kan göra lite fler videobloggar. Tack på förhand!:)

14 hanna:

skriven

hehe tycker dom har så fina bilder jämt haha :D

15 Ping Lowhngren:

skriven

tumblr är också awesome :DD

16 Johanna :

skriven

Sv: Allt är jätte bra :)

17 Ida:

skriven

självklart älskar man weheart it, hur kan man inte göra?<3

18 Sabina:

skriven

Svar; ellerhur! Jag kan sitta och kolla bland alla bilderna i timmar! haha!

19 Lalitta:

skriven

Sv: oki!

20 Nyfiken:

skriven

Jag har inte det än

21 Anna T - Nörd och Filmskapare:

skriven

Älskar också weheartit ^^ skitfina bilder!

sv: Ok kul :D det blir tacomiddag och fest på fredag och sen blir det att åka tillbaka till Uppsala på lördag.

22 liana:

skriven

sjukt smal men ändå söt outfit! :D
btw;super fin bloggis! MENART! ;)

23 basebollivet.blogg.se:

skriven

Detsamma du! :D

24 Elin Lundström ( FOTOBLOGG ):

skriven

Glad alla hjärtans dag ♥

25 molly - jmphoto ♛:

skriven

sv: nej det gjorde jag inte, dumt nog :(

26 Amanda:

skriven

Finns superfina bilder där :D

27 Kajsa:

skriven

Älskar också we♥it!
Fin bild!

28 Amanda Blomkvist:

skriven

Allt bra idag? :D glad alla <3 dag!

MVH AmandaB

29 benedit ♥:

skriven

älskar också weheartit, så sjukt fin inspiration! :)

sv; härligt, jadå min dag var toppen :)<3 vad gör du?
kram

30 MADDISENJ:

skriven

Ha en mysig alla hjärtans dag :)

31 Emilia ▲:

skriven

Fin blogg du har! Allt bra? :D

32 madde!:

skriven

sv: okej skönt! jo allt är bra här med♥♥

33 madde!:

skriven

sv: absolut! ha en bra alla hjärtans dag☻☻

34 madde!:

skriven

sv: absolut! ha en bra alla hjärtans dag♥♥

35 Carolina Thoor:

skriven

Jaha gulligt! :)

Nja, det är typ oftast det jag gör :) men det blir mys med mamma och via telefon med min kille! :)

36 H A N N A ♥:

skriven

sv: allt är bara bra med mig, hur är det själv? (:

37 amanda:

skriven

glad alla <3 dag!

38 Beatrice:

skriven

Jag håller med! Älskar weheartit :) Vad heter du?

39 natta:

skriven

allt bra tack :) hur mår du?

40 Natalie:

skriven

Jag går igenom kommentarer och lyssnar på musik, vad gör du själv? :)

41 JB - fotoblogg:

skriven

- Hoppas du har en fin dag ♥

42 Fotograf Annie:

skriven

Svar: Visst här han söt :)

43 Moa Eriksson:

skriven

we heart it, min terapi sen två år tillbaka! ahah helt underbart åh så jag älskar det <3

44 hanna:

skriven

jadu riktigt duktig på fota haha :D

45 Emilia ▲:

skriven

sv: Jo allt är bra. Haft en bra dag? Och förresten.. detsamma! :D

Kram!

46 A:

skriven

sv: inte så mycket sj då? :)

47 benedit ♥:

skriven

sv; okej, jag kom hem från en kompis för en stund sen och nu svarar jag på kommentarer :)<3 allt bra?
kram

48 Sabina:

skriven

Svar; Tack detsamma du! :)

49 Juliaa:

skriven

väldigt fin blogg må jag säga!:)

50 Mikaela:

skriven

Sv: jag gör inte så mycket själv då ? :-)

51 Juliaa:

skriven

jo de är bara bra :)
själv?

Tips på någtot önskeinlägg föresten?:)

52 Ping Lowhngren:

skriven

Men hoppas att du hade en trelvig alla hjärtans dag Josefine^^

53 Inez:

skriven

Håller med, BÄSTA sidan :D<3

54 Agnes Åberg:

skriven

Man blir så inspirerad av alla vackra bilder & kloka citat som man finner där!

55 Agnes Åberg:

skriven

Svar: Allt är bra förutom att jag är sjuk, usch den här vintern alltså. Men snart är det väl vår, lääängtar! :)

Bra med dig också?

Kommentera här: