It's like wishing for rain as i stand in the desert

Har just druckit en kopp varm choklad och ska nu gå och göra mig klar sen ska jag lägga mig och kolla på oth. Känns som att det är det ända jag gör nu för tiden, haha. 
Annars så har jag inte gjort så mycket ikväll, fixat en honungsmask bl.a. Huden blir så himla len när man tvättat bort det. Ni som inte testat måste verkligen, ni kommer inte bli besvikna!:)
1 Nathalie Tegelstam:

skriven

Sv; härligt :)
Jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer, dudå? :)

2 Celine:

skriven

- Ingenting speciellt :) Vad gör du ikväll då?

3 benedit ♥:

skriven

åh gott :D

sv; tack finis! kommer, hihi<3
härligt, min dag var också bra! :) vad gör du?
kram

4 Elin Eriksson Pauna:

skriven

sv; åh OTH, vilken säsong kollar du? :)

Min dag har varit både bra och dålig. Själv då? KRAM

5 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

gott! :D <3

6 Tilde:

skriven

Sv: I helgen ska jag på en fest med föreningen. Annars händer inte så mycket, lite träningar och så ;)

7 Sanna & Josefine ♥:

skriven

Åh vad gott! :)

8 tessan:

skriven

Sv: Vad härligt. Allt är bara bra med mig, hur är det själv? :)

9 amanda:

skriven

sv: det var djurgården och karlskrona som spelade :)

10 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

åhh, vad gott!

sv: jag använde Espresso House chai pulver som man kan köpa och blandade med vatten och mjölk ^^

11 emelie:

skriven

oh va gott och mysigt!!

12 Olympia Thurfjell:

skriven

Varm choklad kan man nästan leva på. ^^
Har du haft en fin dag?

13 kkaffehörnan:

skriven

Hej hopp gud vad gott

14 Amanda Blomkvist:

skriven

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

15 J O Y ▲:

skriven

sv: Det tycker jag verkligen att du ska göra :D

16 Nathalie Tegelstam:

skriven

Sv; okej vad mysigt :)
Ja det hade jag, dudå?
kram

17 Elin Eriksson Pauna:

skriven

sv; Jaha! Jag har sett klart hela två gånger hehe :$

Gyrmt :)! KRAM

18 Frida:

skriven

(svar:) Jo, allt är helt okej, själv? :)

19 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- ja jag har haft en bra dag, har du? :) <3

20 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- ska du säga gumman!
grett! ;) just nu gör jag inte så mycket, vad gör du? :) <3

21 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- du är myyycket finare vännen! har bara varit på skolan idag, och somnat på två lektioner.. hur jag nu lyckas med med? du då? :D <3

22 Liinn ♥:

skriven

Mumsigt med oboy! :D

23 J O Y ▲:

skriven

sv: Ja håller helt klart med om det! :D

24 julia o annie:

skriven

Hej vi har en tävling tillsammans med weskins på vår blogg för tillfället. Varför inte vara med?
Du vinner ett presentkort så att du kan köpa ditt egen gjorda "skin" till både fram- och baksida för mobilen. Presentkortet är värt 149 kr
Här hittar du tävlingen:
http://juliaoannie.blogg.se/2013/february/tavling-weskins.html#comment

Kommentera här: