1 modella:

skriven


Hej tjejen!

Jag har gjort ett väldigt personligt inlägg på min blogg och det skulle vara grymt om du kunde slänga in era tips/råd, respons eller berätta om något tufft du handskas med eller har gjort. Annars så kan du bara kommentera och säga hej! Självklart så kommer din länkning med i bloggen när du ställer din/dina frågor eller ger ut din story.

http://modella.blogg.se/2013/february/aven-om-de-kraver-misstag-ibland.html

Det skulle vara guldvärt, kram!!

2 Elin:

skriven

Sv: Okej...ja :/ Vad gör du då? :)

3 frida:

skriven

Åh bilderna stämmer så bra.. Fin blogg förresten! Titta gärna in hos mig och kommentera vad du tycker om min nya blogg :)

4 Mikaela:

skriven

- jadå den är jättebra! Supernöjd! :)

Bilderna stämmer in på mig perfekt, älskar sånna! ;)

5 Moa:

skriven

fina bilder!<3
sv. aa, gjort idag då?;*<3

6 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

alla stämde in på mig också! :) <3

7 Ping Lowhngren:

skriven

i wish animals could talk<3
haha jo tack allt är bara bra C:

8 sanna:

skriven

sv: hahaha de hade varit ganska fult :D

9 Karin Lygnersjö:

skriven

Klockrena bilder!

10 sanna:

skriven

sv: hahaha jadu, man får väl leva med ärreeen :)

11 Natalie Salazar:

skriven

hej söt :D allt bra med dig?

12 tessan:

skriven

Sv: Härligt att höra, jag svarar på kommentarer, vad gör du själv? :)

13 emelie:

skriven

oh underbara bilder :)

14 m:

skriven

sv: tack finis! :)

15 altin:

skriven

fina bilder! haft en bra dag?:)

16 Amalias.Se -fotogalen bloggare:

skriven

Hejsan!
Har du haft en bra dag?
Tänkte höra om du ville Göra ett bloglovin eller länk byte?
Men jag har inte blogg.se så kan inte se om du svara på frågan här, så svara gärna på bloggen om du har lust!
Jätte fin blogg!
Krame

17 Joanna-Livet med Asperger+reumatism:

skriven

svar: helt okej sj?

18 Sarah Persson:

skriven

Jag har varit ute med hunden :) du?

19 Joanna-Livet med Asperger+reumatism:

skriven

svar: ligger i soffan och ser på skilda världar

20 benedit ♥:

skriven

du kan få en kram av mig? :')

sv; okej, jag svarar på kommentarer bara typ :)<3 haft en bra torsdag?
kram

21 Sarah Persson:

skriven

Det är en collie :) har du något husdjur? :)

22 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛:

skriven

- haha ;) <3

23 vvvviktoria:

skriven

sv; Kanon! Jag kollar Pretty little liars :) Själv?

24 Pebbles:

skriven

Hej!
Kolla gärna in på min blogg har precis börjat med ett projekt som alla kan vara med på för alla vill väl bli snygga in för sommaren??

kram så länge

25 Nathalie Tegelstam:

skriven

Älskar sådana bilder :)

26 Nathalie Tegelstam:

skriven

Sv; det är bra, lite huvudvärk bara. Själv då? :)
kram

27 Nathalie:

skriven

Ja med mig är det bra hur är det själv? :)

28 Moa:

skriven

sv. okej, jag har varit på stan med en kompis! ;*<3
händer nu ikväll?
KRAM

29 Elionia:

skriven

fin blogg du har :)

30 johanna:

skriven

så mysiga bilder!

Kommentera här: