Klänningen

Det här är ett tidsinställt inlägg, jag lovade som sagt att jag skulle visa klänningen idag. Det fick bli en enkel svart. Kommer ändå inte använda den mer än ikväll så det var tur jag slapp lägga ut så mycket pengar på den också :)
 
 
1 Mathilda ♥:

skriven

Super snygg!

Jätte fin blogg :)

2 Linn Ahlex:

skriven

snygg!!

3 Lotta:

skriven

Sv: Det är toppen med mig idag, lite tråkigt att behöva åka och jobba nu men annars är det toppen :) Vad ska du hitta på idag?? =)

4 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Snygg!

Sv: Jaha, bilderna blev verkligen superfina! :)
Jag har en Nikon D3200, men jag har standardobjektivet, som ingår... Vad har du för objektiv? :)

5 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Jaha, ja jag ska ta & skaffa mig ett nytt objektiv, men ska önska mig det i konfapresent till våren:) Jag har också ett close-up filter, dock har jag +10 så man måste gå så väldigt nära när att den ska hitta fokus...

6 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Jag önskar mig nikon nikkor AF-S 50mm f/1.8G objektivet :)
Ja det är sant, jag har testat ett marcoobjektiv hos en kompis och visst det är såklart bättre än close-up'filtrerna, men tycker dom absolut funkar & man får till jättebra bilder! :)

7 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Ja det är jättebra tycker jag, för jag vill inte köpa ett macroobjektiv OCKSÅ, men ett filter är ju väldigt billigt & smidigt att bara ta med sig & skruva på det på sitt vanliga objektiv ;)

8 ♫♪ sandra - en musikblogg:

skriven

snygg!

9 Amanda Jönsson:

skriven

Åh va fin klänning!

SV: Va bra! Jag sitter på en buss påväg till Göteborg, du då? :)

10 En plats i solen :

skriven

Snygg klänning

11 aina [fotoblogg]:

skriven

Såå snygg!!

12 hanna:

skriven

grymt snygg klänning !:)

13 SARA:

skriven

Supersnygg! :)

svar; Jo med mig är det bara bra. Hur är det med dig då? :)

14 Emelie:

skriven

Åh den där är snygg, skulle lätt kunna tänka mig en sån :D

15 ♡ Hanna Andersson ♡:

skriven

Sv: Ja men absolut! Det är supersmidigt ju;)

Kommentera här: