Kaktus

Har varit hos pappa i helgen. Gjorde ingenting speciellt alls. 
Nu ikväll ska jag sortera en massa i alla flyttlådor & sen tänkte jag skriva ett till inlägg om usa som kommer komma upp runt åttatiden, så håll utkik!
 
Nu till veckan dyker det upp ett prov som jag måste plugga lite till. Sen har jag ett till matteprov nu innan jag går på jullov. Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska göra det efter eller innan lovet. Har inte ens börjat att jobba så jag tror inte det är speciellt mycket jag kommer glömma bort ifall jag gör det efter haha :)
1 Clara:

skriven

sv: Jodå allt är bara bra! Ha en fortsatt bra kväll :)

Svar: Tack detsamma:)
Josefine Arvehall

2 maria at inredningsvis:

skriven

ÅHHHH vad sköna bilder:) din blogg är så söt och mys.

Om du vill se en Underbar webshop överfull med classy inredning...kolla då in min blogg idag:)

Ha en härlig adventshelg

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Svar: Åh tack så mycket!:)
Josefine Arvehall

3 natalie:

skriven

så fina dom är!

Kommentera här: